اینجا کسی است پنهان!

همچون خیال در دل...

دل به دست آر تا کسی باشی...

بی جا گفته که دل به دست آر، تا کسی باشی... حکماً باید دل از دست داد. نه که به دست آورد. دل از دست داده، کس باشد یا ناکس، باکش نیست...

 

از کتاب منِ او نوشته ی رضا امیرخانی 

۲ موافق ۰ مخالف

با سلام از پایگاه اینترنتی شما بازدیدم کردم ، مفید و جالب بود .

لطفا از سایت فیلم و سریال ما هم بازدید کنید . 

قطعا لذت خواهید برد .

پرشین دانلود 

http://dlpersian.ir

دیوونه‌ی نوشته‌های این بشرم من، همه‌ی کتاباش رو خوندم. من او که، شاهکار، شاهکار واقعیه...

الان دارین من او رو می‌خونین؟ اگه آره، کجاشین؟

سلام. دقیقا منم خیلی قلمش رو دوست دارم. اکثریت کتاب ها رو هم خوندم. 

ولی فک میکنم من او بین آثارش شاهکاره.
نظرتون در مورد نفحات نفت اش چیه؟

خب من نفحات نفت رو هم دوست داشتم، ولی راستش کمتر از باقی آثارشون.

حرفای قشنگ و نغزی می زنن، با این که موضوع وابستگی ایران به نفت یه جورایی یه موضوع پیچیده محسوب می شه، بیشتر حرفاشون قابل فهم و جالبه، ولی خب، در کل موضوع یه مقدار خشکه به هرحال. یه جاهایی هم سخت حرف می زدن و خب اون موقع شونزده سالم بود، خیلی از حرفاش در حد من نبود و واقعا نمی فهمیدم.

درسته.

به نظر من، نفحات نفت خیلی رک بود و از این بابت واقعا لذت بردم. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
الهی!
مرا از دنیا هرچه قسمت کرده ای
به دشمنان خود ده
و هر چه از آخرت قسمت کرده ای
به دوستان خود ده

که مرا تو بسی...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان