اینجا کسی است پنهان!

همچون خیال در دل...

اینجا یکی برای خودش حکم می دهد

 

 

از کتاب امشب کنار غزل های من بخواب نوشته افشین یداللّهی

 

پ ن: همیشه دوست داشتم کتاب ها و شعر هایی که دوست دارم رو با صدای خودم منتشر کنم؛ نمیدونم چقدر استعداد، صدا و هنرش رو دارم ولی خب دوست دارم یاد بگیرم حداقل... اگر با شنیدنش خاطرتون آزرده شد منو ببخشید.. 

 

پ ن2: با نظر هاتون خوشحالم می کنید :)) ممنونم.

۳ موافق ۰ مخالف

صدای خوبی داری*_*

موفق باشی (((:

مرسی *_*

 
[پر از احساس خوشحالی :)]

سلام جانا(:

ما توی وبلاگمون کتاب معرفی میکنیم..میخواستم اگه دوست داشتی درباره ما وبلاگ رو بخونی و کمکمون کنی(:

حتما با کمال میل:))

صدای خودته؟ *-* 

خیلییییی خوبه که! فقط یکم بلندتر بخون، یا شاید میکروفون دوره نمیدونم ؛) 

وااای ممنون *_*


مرسی که گفتی سعی میکنم بلند تر بخونم :))

(ولوم)صدا خیلی کم (پائین) هست 

یک کمی هم تند میخوندی مصرع ها رو 

در بیت نهم هم یک (به) اضافه گفتی 😉

این لحظه ها ک قیمت قد کمان ماست
تیریست بی نشانه ک از شست میرود

درمجموع برای یک تازه کار از خوب هم کمی بهتر بود 

موفق باشی 

 

ای وای اصلا متوجه اشتباهم نشدم [ استیکر شرمندگی]

ممنونم از نظراتت حتما بیشتر رو ولوم صدام  و سرعتم کار میکنم :))

سپااس 😊🌷

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
الهی!
مرا از دنیا هرچه قسمت کرده ای
به دشمنان خود ده
و هر چه از آخرت قسمت کرده ای
به دوستان خود ده

که مرا تو بسی...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان